Érász Ingatlaniroda


Érász Ingatlaniroda

XI. kerület, Karolina 35/A fsz.
+36309348120
erasz@t-online.hu



Iroda portfóliója


Bemutatkozás

ÉRÁSZ Ingatlaniroda szolgáltatásai:

Ingatlan hasznosítás, értékbecslés, értékesítés, bérbeadás
Épület energetikai tanúsítás
Közös képviselet, társasházkezelés
Könyvelés és adótanácsadás

Miben segíthetünk Önnek ha ingatlan eladás vagy vásárlás előtt áll?

--------------------------------------------------------------------------------

Célunk, hogy ügyfeleinket a lehető legjobban és legfelkészültebben, diszkréten képviseljük mind eladói mind vevői oldalról. Célunk elérése érdekében vevőinknek a legteljesebb rálátást és a legszínvonalasabb szolgáltatást biztosítjuk.

Szolgáltatásaink

Épületek energetikai tanúsítása (zöldkártya)
Ingatlanközvetítés: Ingatlanok vétele, eladása cseréje
Bérlemények közvetítése, kiadása, bérbeadása
Ingatlanok értékbecslése
Szakmai tanácsadás
Földhivatali ügyintézés: tulajdoni lap, térképmásolat beszerzése
Ügyvédi háttér
Életjáradéki szerződés
Szerződéskötés teljes körű ügyintézéssel
Ingatlan fedezetes jelzáloghitel megszerzéséhez, közvetítői tevékenység

Szolgáltatásaink között szerepel épületek energetikai tanúsítása, értékesítési projektek teljes körű lebonyolítása, befektetésre alkalmas ingatlanok felkutatása, értékbecslés, tervezés, kivitelezés, valamint ingatlanok kezelése üzemeltetése és igény szerinti hasznosítása.

Ha szeretné ingatlanának épületenergetikai tanúsítványát elkészíttetni, lakását, ingatlanát eladni vagy bébre adni, Ingatlan felajánló adatlapunk kitöltésével küldje el irodánkba az ingatlan adatait és az Ön elérhetősőgét. Munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot!


-------------------------------------------------------------------------------
Épület energetikai tanúsítvány készítés
Megbízás indításának feltételei épület energetikai tanúsítás esetén

Az építtető, illetve a tulajdonos biztosítja a tanúsítás elvégzéséhez szükséges dokumentumokat, számlákat, a szükség szerinti mérések, ellenőrzések elvégzésének helyszíni feltételeit és a szükséges mértékű közreműködést.
Helyszíni műszaki felmérés
.Aláírt MEGBÍZÁSI SZERZŐDÉS ÉPÜLET ENERGETIKAI TANÚSÍTVÁNY KÉSZÍTÉSÉRE

Épület energetikai tanúsítás szolgáltatás árai

Új épületek esetében:

Az építtető, illetve a tulajdonos biztosítja a tanúsítás elvégzéséhez szükséges dokumentumokat, számlákat, a szükség szerinti mérések, ellenőrzések elvégzésének helyszíni feltételeit és a szükséges mértékű közreműködést.

1. Az energetikai tanúsítás díja, amennyiben a tanúsítvány kiállításához az összes dokumentum (tervek, energetikai számítás, felelős műszaki vezető nyilatkozata) rendelkezésre áll:

az energetikai tanúsítás tanúsítvány kiállításának díja: 11000 Ft+ÁFA (jogszabályban meghatározottan).
számlával igazolt költségek
a díj 10%-a, mint költségátalány
5500 Ft+ÁFA kiszállási díj (Budapest és környezete )

2. A tanúsítás díja, amennyiben új energetikai számítás elvégzése szükséges, az elkészítésére fordított idő alapján:

5500 Ft+ÁFA megkezdett óránként-munkadíj
számlával igazolható kiadások
a díj 10%-a, mint költségátalány
5500 Ft+ÁFA kiszállási díj (Budapest és környezete)


--------------------------------------------------------------------------------


Ingatlan értékesítés megbízás indításának feltételei

Aláírt Megbízási szerződés (.pdf)
Egy hónapnál nem régebbi Tulajdoni lap
Alaprajz
Helyszíni műszaki felmérés, illetve fotózás


--------------------------------------------------------------------------------


Ingatlan értékesítés szolgáltatásaink árai

Kizárólagos szerződés esetében: 3 % ,
az értékesítés után járó közvetítői jutalék: 4 %
és a mindenkori adó jogszabályoknak megfelelően +ÁFA

A bérbeadás után járó közvetítői jutalék: 1 havi bérleti díj,
adó jogszabályoknak megfelelően +ÁFA.

A közvetítői tevékenységünk a vevők számára INGYENES!


-------------------------------------------------------------------------------


Közös képviselet, társasház kezelés


Tisztelt Társasházi Tulajdonosok!

Az Önök háza mentes mindenféle szokásos problémától és teljes mértékben elégedettek jelenlegi közös képviselőjükkel, társasházkezelőjükkel?

Ám ha úgy érzik:

gazdátlan a házuk, nehézkes és lassú az ügyintézés
csak ritkán érhető el a közös képviselőjük, a telefonját pedig szinte fel sem veszi
sok a kintlévőségük, ez ügyben nem történik semmi
elnagyoltak a beszámolók, érthetetlenek, felszínesek a költségvetési és elszámolási tételek
a pályázati lehetőségekről nem értesülnek

Ebben az esetben szembe kell nézni a ténnyel:

Eljött a váltás ideje!

Az ÉRÁSZ Kft. vállalja társasházak korszerű és szakszerű kezelését!

Szolgáltatásaink:

A társasházuk ügyeinek intézése, be- és kifizetések nyilvántartása, képviselet, közgyűlések lebonyolítása
Közszolgáltatókkal és szolgáltatókkal, harmadik személlyel szemben a társasház képviselete, kapcsolattartás az illetékesekkel
Pénzügyi gazdálkodás lebonyolítása, szükséges hatósági iratok elkészítése és beadása határidőben
Szakmai szolgáltatás tanácsadás /ügyvéd, pénzügyi szakember
A társasház zavartalan működésének biztosítása
A közös tulajdonú helyiségek, szerkezetek, esetleges reklámfelületek bérbeadásának, vagy hasznosításának lebonyolítása a közgyűlések határozatai alapján
Felmerülő műszaki problémák elhárításának lebonyolítása, tulajdonostársak által jóváhagyott külső vállalkozókkal a közgyűlési határozatok alapján
Takarítás koordinálása, lebonyolítása, kapcsolattartás a könyvelővel, könyvvizsgálóval
Rendszeres kapcsolattartás biztosítása a társasház bérlőivel, tulajdonosaival és a Számvizsgáló Bizottságának tagjaival, közös problémáiknak orvoslása, piaci helyzetük javítása
Rendes gazdálkodás körébe tartozó munkák elvégzése (karbantartás,üzemeltetés,felújítás)
Pályázatokon való részvétel lehetőségeinek felkutatása
A társasház érintésvédelmi, villámvédelmi, tűzvédelmi berendezéseinek felülvizsgálata
A társasház felé fennálló közös költség tartozás behajtása megfelelő intézkedés, határozott fellépés a nem fizető tulajdonostársakkal szemben a többség érdekében, a törvényi előírások betartása mellett

Az általunk képviselt társasházaknak személyre szabott kezelési tervet készítünk, és annak elfogadása esetén vállaljuk a társasház közös képviseletét. Az elfogadott kezelési tervet a változó körülmények és igények figyelembe vételével rendszeresen megújítjuk, és az abban foglaltak megvalósításáért felelősséget vállalunk. Folyamatosan biztosítjuk a ránk bízott társasházak üzemeltetését, biztonságos használhatóságát, továbbá a tulajdonos társakkal folyamatosan együttműködve megőrizzük, és növeljük a társasházi ingatlan értékét.

Ajánlat adására minden esetben helyszíni felmérést tartunk.


Ajánlat kérés az alábbi elérhetőségen lehetséges:


Iroda cím: 1113 Budapest, Karolina út 35/A. fsz.
Tel:
950-6862
06-30-9348-120


email címek:
erasz@t-online.hu
eraszmaria@t-online.hu
erasz@ingatlanujbuda.hu


Társasház kezelés - Árak / általános ismertető
Közös kéviselet díja havonta/Nettó ár

Albetétek (lakások) száma Ft/hó/ albetét képviseleti díj
6-20 35.000.-/társasházanként
21-50 1.100.- (min. 35.000.-)
51-80 1.000.-
81-110 950.-
111-140 900.-
140- egyedi ár
+Könyvelés /albetét/hó 400.-
+Könyvvizsgálat, jelentés/albetét/hó 600.-
Bérszámfejtés /fő/hó 2.500.-


Az albetét önálló ingatlannyilvántartási egységet jelent, így beleértendő a lakás, a garázs, az üzlet, és minden egyéb saját helyrajzi számmal rendelkező helyiség.

Áraink kialakítása minden esetben egyedileg történik, az adott vállalkozás , társasház sajátosságaitól és az elvégzendő feladat bonyolultságától és időigényétől függően. Kérjen egyedi árajánlatot!


--------------------------------------------------------------------------------

Könyvelés és adótanácsadás


Több mint 20 éve végezzük társaságok, egyéni vállalkozók könyvelését ügyfeleink megelégedésével.

Főbb szolgáltatásaink:
Könyvelés
Bérszámfejtés
Bevallások elkészítése
Adótanácsadás
Adóhatósági képviselet
Szabályzatok-kimutatások készítése


Tájékoztató jellegű nettó- havi könyvelési díjak:

Egyéni vállalkozók: 6.000.-Ft-tól
Betéti társaságok: 10.000.-Ft-tól
Korlátolt felelősségű társaságok: 16.000.-Ft-tól
A havi díjak a vállalkozó bérszámfejtését is tartalmazza
Kis számlaforgalmú vállalkozásoknak egyedi kedvezmények



Az árak egyedileg, a vállalkozás sajátosságaitól és az elvégzendő feladatok nagyságától függően kerülnek meghatározásra.
Újonnan alakult vállalkozásoknál a szokásos üzletmenet kialakulásáig több lépcsőben határozzuk meg a díjat.

Egyedi személyre szabott ajánlathoz forduljon hozzánk bizalommal !

SZEMÉLYI JÖVEDELEMADÓ BEVALLÁS ELKÉSZÍTÉSE : 4.000.- Ft-tól (ÁFA-val együtt)
FIGYELEM !!! A bevallásnak május 20-ig kell beérkeznie a NAV-hoz

Időpont egyeztetéshez kérem hívjon a 06 30-934 7070 számon





Könyvelés: eraszmaria@t-online.hu

Üzenet küldése az irodának

Név:
E-Mail:
Telefonszám:
Üzenet: